ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W TRAKCIE EPIDEMII SARS-CoV-2 :

W trakcie epidemii obowiązują nas pewne zasady, zapoznajcie się prosimy z nimi:

1. Na zajęciach może przebywać jednorazowo 8 osób. Zgłoszenia na konkretny dzień / dni tygodnia prosimy kierować na messengera / tel. 668 182 057 / info@surya-yoga.pl. Twoje zgłoszenie potraktuj jako zobowiązujące, a jeśli nie uda Ci się dotrzeć, poinformuj nas o tym.
2. Ćwiczysz na własnej macie, którą przynosisz i zabierasz ze sobą.
3. Przy praktyce zachowujemy odstępy.
4. Zawieszamy na jakiś czas wspólne picie herbaty po zajęciach.
5. Na miejscu zapewniamy Wam oczywiście dostęp do płynów dezynfekujących.

Do zobaczenia!

WSKAZÓWKI DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ:

1. Studio Surya Yoga otwarte jest 20 minut przed rozpoczęciem zajęć. Proszę przyjdź najpóźniej 5-10 minut przed zajęciami, aby w spokoju się do nich przygotować.

2. Do jogi najlepszy jest luźny sportowy strój, ćwiczy się boso na własnej macie. Jeśli nie posiadasz maty, to na miejscu możesz zakupić bardzo dobrą gatunkowo matę do jogi w cenie 75 zł. Możesz u nas przechowywać swoją matę.

3. Najlepiej ćwiczy się z pustym żołądkiem – nie jedz 2-3 godziny przed zajęciami. Podczas praktyki nie należy pić, płyny należy uzupełniać przed zajęciami i po nich. Zalecenie to nie dotyczy kobiet w ciąży.

4. Dla kobiet – jeśli masz miesiączkę nie powinnaś ćwiczyć ashtanga jogi, wybierz łagodniejszą praktykę, zrezygnuj z pozycji odwróconych i wykonywania skrętów. Jeśli zdecydujesz się na praktykę podczas miesiączki – zgłoś to osobie prowadzącej.

5. W jodze liczysz się tylko Ty, więc spróbuj nie porównywać się z innymi. Podchodź do ćwiczenia na poważnie, ale spróbuj przyglądać się sobie z humorem.

6. Pamiętaj, że w jodze najważniejsze jest swobodne oddychanie i możliwość odczuwania czegoś przyjemnego. Jeśli nie możesz swobodnie oddychać, to znaczy, że nie powinieneś znajdować się w danej pozycji. Wybierz wariant pozycji odpowiedni dla Ciebie i spróbuj zaakceptować to, gdzie w danym momencie jesteś. Przy odrobinie cierpliwości i regularnej praktyki nie będziesz długo czekać na zmianę.

7. Wsłuchuj się we własne ciało, aby uniknąć kontuzji – odkryj swoje granice, ale nie przekraczaj ich. Jesteś odpowiedzialny sam za siebie.

8. Zgłoś przed zajęciami każdy problem zdrowotny. Jeśli nie jesteś pewny, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skonsultuj się z lekarzem.