JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY

Praktyka jogi w czasie ciąży nie może zagwarantować łatwego porodu, pozwala jednak przeżyć ten ważny moment świadomie i pomaga kobiecie zaakceptować to, co się wydarza, bez utraty kontaktu ze swoim ciałem i emocjami. Celem zajęć jest budowanie więzi z dzieckiem, świadomość i akceptacja ciała, przygotowanie do porodu poprzez pracę z oddechem i wizualizacje.

W Surya Yoga jesteśmy doświadczonymi mamami – joginkami i chciałybyśmy podzielić się z oczekującymi kobietami naszym osobistym doświadczeniem oraz doświadczeniem niezliczonych już kobiet, które brały udział w naszych zajęciach. Wiemy jakie wspaniałe korzyści może przynieść praktyka jogi w czasie ciąży, dlatego podczas zajęć proponujemy przyszłym mamom:
– bezpieczne dla Was asany (pozycje) – ćwiczenia rozciągające oraz wzmacniające odpowiednie partie ciała
– ćwiczenia oddechowe – dające uspokojenie, dotlenienie, naturalne „znieczulenie” przy porodzie
– ćwiczenia medytacyjne – wspierające rozwijanie więzi z Maleństwem
– po każdych zajęciach sesję relaksacyjną (przy harmonijnych dźwiękach mis i gongu) wraz z wizualizacją porodu – aby zyskać pewność siebie oraz poczucie kontroli.